Korsør Con!

Find info om foreningens arrangementer og scenarier, kom med forslag, og giv ris og ros til overståede aktiviteter.
Låst
Brugeravatar
Frederik Klejs
Indlæg: 63
Tilmeldt: søn 8. maj 2011, 21:14

Korsør Con!

Indlæg af Frederik Klejs » søn 2. okt 2011, 21:04

:shock:
Så er det snart og vi skal ud og owne de n00bs fra slagelse i noget magic. En gang i mellem er der vist også nogen som spiller lidt rollespil :D
Det bliver præcis lige så vildt som det var sidst og sidst var det mega fedt med masser af cool mennesker og så dem fra Slagelse.

Alle bør tilmelde sig på linket:
http://ung-soroe.dk/asp/index.asp
Gå ind under hold oversigt, vælg Krea og Drama i bunden er vi og vælg den som hedder con.

Det koster 150 kroner og for de penge er der mad og sove plads, men medbring underlag og sovepose + andre nødvendigheder som cola.

Det er vigtigt at i ikke forveksler den med den con som vi afholder her i Sorø. Tjek efter!!!

Jeg vil yderligere gøre opmærksom på at det ikke er et forenings arrangement men jeg gør gerne gratis reklame for pure awesomeness.

Medbring godt humør, awesome atitude, masser af magic kort og nogen terninger.. der skal ownes!!!!

Skriv her hvis i kommer!!!

Hilsen Frederik Klejs

Ps. der er slet ikke så meget magic... det er mest hvad man selv gør det til.. vi er der jo for at spille rollespil.

Till next time, may the force of will be with you

Bertram
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 16. maj 2011, 14:12

Re: Korsør Con!

Indlæg af Bertram » søn 2. okt 2011, 21:26

Jeg vil gerne understrege at der på korsør-con faktisk VIL være mulighed for at finde ud af hvor mange slagelse spillere der skal til for at skifte en pære...
husk på de er så n00bede at de spiller standard, og der er tradition for at vi nakker dem på deres egen hjemmebane, ja, jeg snakker om deres sealed turnering, det er for pinligt at tabe her.
desuden *insert random slagelse-joke her*
Til alle jer der er begynder congængere: tag med, og for enhver pris, lad ikke nogen komme i nærheden af jeres cocio!
in front of every great wizard is a doomed apprentice

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Korsør Con!

Indlæg af Morten N Andersen » søn 2. okt 2011, 22:11

Bare for at understrege Frederiks post: Ovenstående link er linket som giver elever i Sorø Ungdomsskole mulighed for at tilmelde sig, og arrangementet er et ungdomsskole-arrangement, ikke et foreningsarrangement :)

Jeg vil ligesom Frederik og Bertram opfordre alle medlemmer som også er UngSorø-elever, til at drage til Korsør og demonstrere jeres overlegne regelrytterrollespils- og magic-evner, på vegne af de resterende af os 8-)

Må Cocio være med jer!
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Brugeravatar
Knud Erik Jensen
Indlæg: 103
Tilmeldt: søn 5. jun 2011, 17:03

Re: Korsør Con!

Indlæg af Knud Erik Jensen » ons 26. okt 2011, 05:08

som en ekstra tilføjelse til Bertrams Kommentar om ikke at lade nogen komme i nærheden af jeres cocio.................

ikke nogen UD over Cocio Højestepræsten selvfølgelig...

mig!
Though i walk through the valley of the shadow of death i shall fear no evil.

Brugeravatar
Jeppe Emil Risager
Indlæg: 24
Tilmeldt: søn 15. maj 2011, 20:19

Re: Korsør Con!

Indlæg af Jeppe Emil Risager » tors 27. okt 2011, 13:56

Like that's gonna happen. :lol:
Næstformand
Skype: pipboydk

“The Wheel weaves as the Wheel wills, and we are only the thread of the Pattern.”
—Moiraine Damodred

Låst

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster