Brug af Forummet

Her kan du stille spørgsmål om foreningen generelt.
Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Brug af Forummet

Indlæg af René W. Nielsen » tors 24. okt 2013, 13:59

Julius Henningsen skrev:Nej, det er ikke særlig imponerede at kun halvdelen af folk der er tilmeldt ikke tjekker forummet ugentligt. Dertil kommer jo alle de nye medlemmer der endnu ikke har oprettet en bruger her på foreningsen hjemmeside. Still much to do...
Har været sådan I lang tid...
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Morten N Andersen » tors 24. okt 2013, 16:06

Mark Dalsgaard skrev:"Så konklusionen er altså at; Folk bruger ikke forummet!" -Julius.

Hva'behar! Jeg syntes lige vi har erfaret at hele seks personer checker dette forum ugentligt, jeg ved ikke hvor meget du tror det er, men i forhold til hvor få medlemmer vi har i Tyrfing så er det forholdsvis imponerende.
Som Julius er inde på i sin første post, kunne det være praktisk hvis man kunne bruge forummet til f.eks. tilmeldinger, fælles information osv. Men for at det kan give mening, er det jo næsten mere vigtigt at alle medlemmer besøger forummet jævnligt, end at et par af medlemmerne besøger det tit, mens andre medlemmer aldrig kigger forbi.

Så er det bare spørgsmålet hvordan vi kan nå til det punkt - i.e. hvad der skal til for at få folk til enten at besøge forummet jævnligt eller i det mindste sætte alerts på de vigtige subforums, og så rent faktisk følge op når de får en alert-mail...

For at sætte ovenstående i relief, så er der så vidt jeg kan se stadig folk som ikke har besøgt tråden omkring vores nylige nedetid. Dette på trods af at de har fået min chatbesked om at det var vigtigt at tjekke tråden - mens de var online - og med et direkte link til tråden i chatbeskeden... Så jeg tror at vi har et stykke vej endnu ;)
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Ryttersgaard » fre 25. okt 2013, 13:52

Vi kan straffe folk der ikke går på forummet mellem medlemsgange, ved at jeg sætter mig på dem

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Julius Henningsen » fre 25. okt 2013, 15:58

XD, Kunne mulig hvis være en effektiv løsning på problemet
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Nicklas P. L. Nielsen
Indlæg: 56
Tilmeldt: lør 7. jan 2012, 20:55

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Nicklas P. L. Nielsen » man 28. okt 2013, 09:58

Jeg tjekker ugentligt op på forummet, men mere end en gang så skimmer jeg bare alle de underlige ting som folk nu har fået lagt online...

Men Søren, tror du ikke at vi vil miste rimelig mange medlemmer hvis du sætter dig på dem? Derudover så er der problemerne med at fjerne beviserne bagefter og begrave ligene og du skal ikke engang sige "Det er jo så nemt at grave en grav" for det er det ikke!...

Men ja, jeg har heller ikke rigtig selv brugt forummet før i tiden.

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Mark Dalsgaard » man 28. okt 2013, 11:07

Det er også forfærdentligt outdated at grave en grav, jeg benytter mig personligt af mere alternative metoder når jeg skal slippe af med efterladenskaberne. Det der virker mest effektivt er at tage en tur på en færge og dumpe liget med en sten i posen ned i havet. De kommer sjælden op igen og folk tror at det har noget med narko at gøre.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Nicklas P. L. Nielsen
Indlæg: 56
Tilmeldt: lør 7. jan 2012, 20:55

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Nicklas P. L. Nielsen » man 28. okt 2013, 12:43

Mark... Har vi adgang til en Færge i Sorø? Nej, det har vi faktisk ikke... Derudover så mangler vi også the means to transport a body! Med det sagt, så skal vi bruge en bil!

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Mark Dalsgaard » man 28. okt 2013, 13:12

Ellers kunne man gemme liget i midten af Sorø sø. Med nok sten og en god nok pose ville det ikke blive opdaget.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Morten N Andersen » man 28. okt 2013, 13:13

Et helt urelateret indlæg: "Sorø ligger på Sydvestsjælland og har 7.801 indbyggere (2013). Byen ligger i et område med skove og adskillige søer, hvoraf Sorø og Tuel er de største. I omegnen af Sorø by er der mulighed for vandreture rundt om Sorø på afmærkede stier, og på selve søen kan man i sommerhalvåret få en rundtur med Sorø Bådfart."

edit: *grumble*, ninjas everywhere
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Brug af Forummet

Indlæg af Julius Henningsen » man 28. okt 2013, 14:43

Der sejler en turist båd i Sorø sø, lille klaus.
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster