Zombie Survival

Her kan du tale om ting som ikke er dækket af de andre kategorier.
Besvar
Brugeravatar
René W. Nielsen
Indlæg: 389
Tilmeldt: lør 21. maj 2011, 16:43

Re: Zombie Survival

Indlæg af René W. Nielsen » tors 14. mar 2013, 01:22

Morten N Andersen skrev:Jeg svinger jernstangen imod halsen på den kraftige mand, i håbet om at en brækket nakke vil sætte en stopper for hans brug af sine arme. "A LITTLE HELP HERE?!"
Mark Dalsgaard skrev:Manden bliver ramt af stangen og hans hoved bliver slynget til side af slaget, et højt knæk kan høres, men han fortsætter ufortrødent fremad. Den inficerede kaster sig fremad for at vælte ham (Mark slår sin d20 og griner). Det lykkedes ham ikke at vælte Morten, men hans arm rammer dig i siden mens han vælter fremad. (Medium skade, du er omtåget i et stykke tid på grund af smerten. Ingen permanent skade.)

Pigen fortsætter efter Julius, hun vifter hendes arm vildt omkring sig og sætter farten op.
René ligger mærke til de "inficeredes" meget klundede måde at bevæge sig på, som om de hele tiden er ude af balance, mens han lige sunder sig over slaget i maven.
Mark Dalsgaard skrev:Den høje inficerede der tidligere faldt kommer hurtigt op til jorden, den koncentrer sig på den skrigende enarmede teenager indtil det lykkedes for Bertram at overdøve hende. Hans hovede begynder at hoppe op og ned da han sætter i løb mod ham og han løber direkte mod Bertram.
Ryttersgaard skrev:Morten i fare.... det går ikke.
Jeg prøver at fange rundt om hans ankel med stokken og vælte ham.... altså zombie tingen og ikke morten
Da René ligger mærke til at den høje inficerede fokuserer på en af de andre og begynder at sætte hastigheden op, sætter han selv i sprint for at komme ind fra siden og skubbe den høje inficerede ind i væggen som han begynder at løbe ved, så han ramler ind i væggen og tumler omkuld. René ligger dog ikke mærke til Sørens forsøg på at stoppe den høje inficerede med stokken. Efter forsøg på at body-slamme den høje inficerede ruller/hopper René et par skridt væk og råber "Bertram! HENT BASEBALL BATTET INDE I CAFÉen!!!".

{{[OOC: Bertram har ikke taget nogen af "speciel" itemsne]}}
Life is a tale of memories...

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » tors 14. mar 2013, 08:40

Den mandlige inficerede havde sine stikkende øjne koncentreret direkte på Bertram, den troede det var et let offer og havde derfor ikke forventet Renes angreb. Han vælter ned på jorden (Igen, igen, igen.) og fortsætter direkte ind i muren. Derefter bliver den slået af Morten der gentagende gange slår den med sin stok. Det ser ikke ud til at have den store effekt på den og den kommer langsomt på bene igen og slår ud efter Morten. Det lykkedes ham at ramme og vælte Morten ned på jorden hvor den langsomt begynder at synke sit hovede ned. Savlet løber ned fra hans smaskende mund.

Skrigene fra den enarmede kvinde har taget sin effekt og dem der stadigvæk står ude foran cafeen kan se en gruppe på 6 inficerede der er begyndt at bevæge sig ned af gaden (Gammel dame, Fed dreng, Bodybuilder, Forbrændt inficeret, Inficeret uden ben, Jakkesæt inficeret.) Længere nede af gangen kommer en endnu større gruppe. De er nærmest talløse og flere og flere bliver tiltrukket fra pigens skrig. (De kommer fra den vej vi tager for at komme til bistroen.)
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » tors 14. mar 2013, 09:30

*Rettelse, det er Søren der slår på Zombien og bliver væltet.*
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Zombie Survival

Indlæg af Julius Henningsen » tors 14. mar 2013, 17:25

"Shit!, man de er påvej imod Bistroen, vi må hellere stoppe dem før det er forsent!". "De skulle jo nødigt ødelægge den så vi ikke kan få frokost på lørdag" råber Julius, grindene imens jeg spørger folk om de har set min lighter og deodorent, for dem mangler han meget. [Alle ved jo at rigtige spejder er pyromaner] :D
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Zombie Survival

Indlæg af Morten N Andersen » tors 14. mar 2013, 17:26

*Fortumlet er jeg kommet mig nok over smerten til igen at ænse mine omgivelser - jeg hamrer jernrøret opad ind i hovedet på den inficerede, for at få den væk fra Søren igen.* {{ Hvor tæt står den skrigende inficerede på den brændende bil? }}
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » fre 15. mar 2013, 08:17

(Den skrigende inficerede er i gården, det samme er manden der er ved at spise Søren... eller prøvede på det.)

Du kan mærke den inficeredes rådne ånde da han smaskende mund kommer tættere og tættere på, dens mund åbner og lukker som om den allerede var i gang med at fortære dig. Det bliver dog brat stoppet da et jernrør smadre op i ansigtet på ham. Et knæk kan høres og blod begynder at dryppe ned fra hans indsmadrede ansigt. Han kollapser dø ovenpå Søren.

Pigen står fortsat og skriger mens hordens langsomt kommer tættere og tættere på.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Zombie Survival

Indlæg af Morten N Andersen » fre 15. mar 2013, 16:02

*Haler Søren på benene*

"Tak for hjælpen Søren! Lad os få lukket munden på skrighalsen før hun tiltrækker alle inficerede i byen!"
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Bertram
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 16. maj 2011, 14:12

Re: Zombie Survival

Indlæg af Bertram » fre 15. mar 2013, 17:23

Bertram hopper frem fra bænken og svinger sin smadrede vodkaflaske direkte mod hovedet af den skrigende pige
in front of every great wizard is a doomed apprentice

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » fre 15. mar 2013, 19:23

Skrigene har været i gang i et længere stykke tid nu, men bliver brutalt stoppet af flasken der går igennem øjene og beskader hjernen. Hun falder ned på jorden og forbliver stille. I det øjeblik hun falder kan i høre en rumlen fra cafeen, den vakkelvorne mur har destabiliseret dele af bygningen og det har sin effekt nu. Først falder taget sammen i det område og det skubber til de andre murer. Alt dette leder til en kædereaktion hvor hele bygningen styrter sammen i en stor bunke af støv og rubble.

Horden er nu halvejs nede af vejen.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Zombie Survival

Indlæg af Julius Henningsen » fre 15. mar 2013, 22:30

"Jeg ved ikke med jer, men jeg synes vi skal se at komme væk i en fart" siger Julius og gør mine til at gå ned mod vejsvinget.
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst