Zombie Survival

Her kan du tale om ting som ikke er dækket af de andre kategorier.
Besvar
Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » ons 13. mar 2013, 17:36

Drengens ben knaser væmmeligt da den kommer i kontakt med jernstangen. Det forhindre ham dog kun kort varigt i at komme op igen, hans ben stritter ud i den forkerte retning og han snubler over det. I hvad der syntes at være en katastrofal bevægelse forsøger drengen at opretholde balancen, men benet er i vejen for ham igen og han vælter tilbage mod bilen. Drengens hoved slynges tilbage da han rammer overfladen og han falder ind i den faldene bil. Ikke en lyd undslipper hans læber mens hans krop langsomt bryder i brænd og han stiger ud af bilen, han tager et skridt fremad men det brændene kød er ikke i stand til at bære vægten og han falder sammen på gulvet. Død.

På den tid det tager for den første inficerede at dø er de to andre kommet ned til jer, den kraftige mand gør mine til at angribe Morten, mens den enarmede pige høre Julius råbe og vakler hen mod ham.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Brugeravatar
Julius Henningsen
Indlæg: 143
Tilmeldt: lør 28. apr 2012, 22:20

Re: Zombie Survival

Indlæg af Julius Henningsen » ons 13. mar 2013, 17:41

"Ad! hvor ulækkert og nu kommer der 2 mere". Jeg løber væk fra pigen om siger til mig selv at det er godt jeg stadig har mine 2 arme.
"Fuck, Don't Worry Too Much" - ACC

Brugeravatar
Morten N Andersen
Administrator
Indlæg: 294
Tilmeldt: tors 5. maj 2011, 20:50
Kontakt:

Re: Zombie Survival

Indlæg af Morten N Andersen » ons 13. mar 2013, 18:28

Jeg svinger jernstangen imod halsen på den kraftige mand, i håbet om at en brækket nakke vil sætte en stopper for hans brug af sine arme. "A LITTLE HELP HERE?!"
Morten Nygaard Andersen
Webmaster

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » ons 13. mar 2013, 18:43

Manden bliver ramt af stangen og hans hoved bliver slynget til side af slaget, et højt knæk kan høres, men han fortsætter ufortrødent fremad. Den inficerede kaster sig fremad for at vælte ham (Mark slår sin d20 og griner). Det lykkedes ham ikke at vælte Morten, men hans arm rammer dig i siden mens han vælter fremad. (Medium skade, du er omtåget i et stykke tid på grund af smerten. Ingen permanent skade.)

Pigen fortsætter efter Julius, hun vifter hendes arm vildt omkring sig og sætter farten op.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Nicklas P. L. Nielsen
Indlæg: 56
Tilmeldt: lør 7. jan 2012, 20:55

Re: Zombie Survival

Indlæg af Nicklas P. L. Nielsen » ons 13. mar 2013, 19:08

Nicklas tager et sæt hastige skridt imod pigen mens "The mighty staff of Gandalf!" bliver trukket bagom ryggen. Da han kom ind for rækkevidden af pigen svingede han den som et baseball bat direkte ind i hals-området på pigen, i håbet om at opnå det samme resultat som Morten gjorde.

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » ons 13. mar 2013, 19:24

Pigen bliver ramt i brystet og tager et skridt tilbage på grund af slaget, hun kigger ned af sig selv og stopper op. Hun rejser sit hoved og begynder at skrige, et skrig så højt at det sandsynligvis ville kunne høres i halvdelen af byen (Risiko for dårlige bedømmelse af afstand og hvor langt lydbølger kan komme.) I stedet for at vende tilbage mod dig bliver hun stående og skriger.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Bertram
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 16. maj 2011, 14:12

Re: Zombie Survival

Indlæg af Bertram » ons 13. mar 2013, 20:53

(ok guys, lad os prøve igen!)

Bertram, der lige er kommet fra en akademi fest og tydeligvis lider af tømmermænd, kommer ud fra caféen med en tom flaske cola i hånden.

"I kommer ikke til at tro hvad der skete til den fe... HVAD FANDEN ER DET DER?? og hvad skal den larm til for??"

Bertram tager sig til hovedet i smerte og holder sig for ørene, mens han laver en grimasse.
in front of every great wizard is a doomed apprentice

Brugeravatar
Mark Dalsgaard
Indlæg: 150
Tilmeldt: ons 30. jan 2013, 17:04

Re: Zombie Survival

Indlæg af Mark Dalsgaard » ons 13. mar 2013, 21:01

Den høje inficerede der tidligere faldt kommer hurtigt op til jorden, den koncentrer sig på den skrigende enarmede teenager indtil det lykkedes for Bertram at overdøve hende. Hans hovede begynder at hoppe op og ned da han sætter i løb mod ham og han løber direkte mod Bertram.
The process of delving into the black abyss is to me the keenest form of fascination.
Howard Phillips Lovecraft.

Bertram
Indlæg: 15
Tilmeldt: man 16. maj 2011, 14:12

Re: Zombie Survival

Indlæg af Bertram » ons 13. mar 2013, 21:14

Bertrams dobbelt syn samler sig efter et par sekunder til et enkelt skræmmende billede af en mand, der er på vej imod ham med fuldt tempo.
Han vender sig lynhurtigt om *og tager sig til hovedet, da det er en hurtig bevægelse* og skubber til døren... Der imidlertidigt er blever automatlåst.

Da han opdager det skynder han sig at hoppe (vælte) over gelænderet og ned bag borde-bænke sættet under halvtaget og vælter bordet for at barrikadere sig.

Bertram tager derefter en tom flaske smirnoff op af tasken "jeg kunne have svoret på den her var fyldt, da jeg tog af sted!" og smadrer den mod asfalten så bunden splintrer.
in front of every great wizard is a doomed apprentice

Ryttersgaard
Indlæg: 168
Tilmeldt: tors 18. aug 2011, 10:33

Re: Zombie Survival

Indlæg af Ryttersgaard » ons 13. mar 2013, 21:36

Morten i fare.... det går ikke.
Jeg prøver at fange rundt om hans ankel med stokken og vælte ham.... altså zombie tingen og ikke morten

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst